Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY
Autor: Rácová, Eva
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sortimentu produktů společnosti XY ze segmentu zavlažování (patřícího do odvětví vodního hospodářství) pro evropský trh. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace společnosti XY v daném odvětví. Na základě zpracovaných poznatků je následně navržena komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část pojednává o základních pojmech z oblasti marketingu a marketingové komunikace s akcentem na mezinárodní prostředí marketingové komunikace. Praktická část představuje společnost XY a její marketingový mix. Součástí této části práce je také vyhodnocení kvalitativního výzkumu metodou dotazování formou hloubkových rozhovorů. V projektové části je na základě východisek výzkumu zpracován plán marketingové komunikace včetně návrhu komunikační strategie, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45681
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53425


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rácová_2019_dp.pdf 2.705Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rácová_2019_op.doc 448.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rácová_2019_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet