Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY |
Autor: |
Rácová, Eva
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sortimentu produktů společnosti XY ze segmentu zavlažování (patřícího do odvětví vodního hospodářství) pro evropský trh. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace společnosti XY v daném odvětví. Na základě zpracovaných poznatků je následně navržena komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část pojednává o základních pojmech z oblasti marketingu a marketingové komunikace s akcentem na mezinárodní prostředí marketingové komunikace. Praktická část představuje společnost XY a její marketingový mix. Součástí této části práce je také vyhodnocení kvalitativního výzkumu metodou dotazování formou hloubkových rozhovorů. V projektové části je na základě východisek výzkumu zpracován plán marketingové komunikace včetně návrhu komunikační strategie, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45681
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53425
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet