Využití obsahového marketingu ve video produkci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití obsahového marketingu ve video produkci |
Autor: |
Studený, Karel
|
Vedoucí: |
Šviráková, Eva
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o přístupu k tvorbě videa v rámci obsahového marketingu. Cí-lem práce je najít postup, jak vytvořit obsahová videa tak, aby plnila cíle zadavatele a zároveň odrážela potřeby koncového diváka, tedy aby ho bavila a poskytovala přidanou hodnotu. Velkou inspirací byl v tomto případě designérský přístup k vývoji nových produktů, známý také jako Design Thinking. V souladu s tímto přístupem, tedy zapojení koncového uživatele do samotného vývoje produktu jemu určenému, je vytvářen kreativní koncept videí pro vy-braný subjekt, v tomto případě značku HUDYsport, prodejce outdoorového vybavení. Pro zjištění potřeb zadavatele a koncového uživatele byly použity rozlišné výzkumné metody. Základním východiskem pro následný výzkum bylo vypracování a analýza tzv. klientského briefu. Tento brief měl za cíl zjistit zásadní informace, které stanovily cíle projektu, definova-ly koncového diváka a popsaly hlavní konkurenty. Na základě těchto informací byl poté ve-den výzkum, který kombinoval metodu komparativní analýzy konkurence, analýzu součas-ného stavu vybraného subjektu a kvalitativní šetření s koncovým zákazníkem pomocí hloub-kových rozhovorů. Výsledky výzkumu byly stěžejním východiskem pro projektovou část, jejíž výstup představuje kreativní koncept videí, které se zakládají na stanovených cílech za-davatale, ale zároveň odrážejí potřebu koncového diváka. Tento projekt je tvořen ve spolu-práci s firmou Bumerang film, která v tomto případě figuruje jako dodavatel navržených vi-deí. Společnost Bumerang film rovněž těží poznatků práce, které v budoucnu lze použít v praxi. Hlavním výstupem celého projektu je tzv. checklist, obsahující jednotlivé kroky, podle nichž je potřeba postupovat tak, aby proces mohl být dále replikovatelný pro další klienty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45687
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
53431
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet