Marketingové komunikace Univerzity Palackého v Olomouci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Univerzity Palackého v Olomouci |
Autor: |
Suková, Lucie
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi Univerzity Palackého v Olomouci. Jejím cílem je popsat univerzitu, současné marketingové komunikace univerzity a navrhnout projekt efektivní marketingové komunikace. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingový mix, marketingové komunikace, marketing vysoké školy a marketingové komunikace vysoké školy. V praktické části je provedena analýza marke-tingových komunikací, Porterova analýza pěti konkurečnních sil, dotazníkové šetření a SWOT analýza. Projektová část vychází z praktické části práce a obsahuje návrhy možných řešení pro efektivní marketingové komunikace se svými cílovými skupinami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45688
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53432
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet