Marketingové komunikace Univerzity Palackého v Olomouci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Univerzity Palackého v Olomouci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Univerzity Palackého v Olomouci
Autor: Suková, Lucie
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi Univerzity Palackého v Olomouci. Jejím cílem je popsat univerzitu, současné marketingové komunikace univerzity a navrhnout projekt efektivní marketingové komunikace. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingový mix, marketingové komunikace, marketing vysoké školy a marketingové komunikace vysoké školy. V praktické části je provedena analýza marke-tingových komunikací, Porterova analýza pěti konkurečnních sil, dotazníkové šetření a SWOT analýza. Projektová část vychází z praktické části práce a obsahuje návrhy možných řešení pro efektivní marketingové komunikace se svými cílovými skupinami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45688
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53432


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
suková_2019_dp.pdf 3.122Mb PDF Zobrazit/otevřít None
suková_2019_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
suková_2019_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet