Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora |
Autor: |
Šůstková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je "Filmový marketing v České republice z pohledu diváka a filmového distributora". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z dané oblasti, včetně aplikace marketingového mixu v marketingu audiovizuálních děl. Praktická část ana-lyzuje filmový trh v České republice a následně pak jaké marketingové nástroje a kanály jsou nejúčinnější z pohledu filmového distributora i diváka. Toho je dosaženo kvalitativním a kvantitativním šetřením. V projektové části bude vytvořena reklamní kampaň pro český a zahraniční film. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45692
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53436
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet