Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora
Autor: Šůstková, Kateřina
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tématem diplomové práce je "Filmový marketing v České republice z pohledu diváka a filmového distributora". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z dané oblasti, včetně aplikace marketingového mixu v marketingu audiovizuálních děl. Praktická část ana-lyzuje filmový trh v České republice a následně pak jaké marketingové nástroje a kanály jsou nejúčinnější z pohledu filmového distributora i diváka. Toho je dosaženo kvalitativním a kvantitativním šetřením. V projektové části bude vytvořena reklamní kampaň pro český a zahraniční film.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45692
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53436


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šůstková_2019_dp.pdf 14.72Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šůstková_2019_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šůstková_2019_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet