Spotřebitelské chování generace Y
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Spotřebitelské chování generace Y |
Autor: |
Vajglová, Simona
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce zkoumá spotřebitelské chování generace Y (mileniálů) při nákupu smartphonu. Dále zkoumá vnímání značky Samsung mileniály. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy důležité pro porozumění dané problematice. Praktická část bude věnována výzkumu spotřebitelského chování generace Y a jejího vnímání značky Samsung. Na základě získaných poznatků z praktické části budou zodpovězeny výzkumné otázky. V projektové části pak bude vytvořena komunikační kampaň pro společnost Samsung zaměřená na generaci Y. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45695
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53439
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet