Využití IoT v marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití IoT v marketingové komunikaci |
Autor: |
Cilka, Štěpán
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje problematice internetu věcí a jeho využívání v marketingové komunikaci. Úvodní teoretická část definuje pojem internet věcí, stručně popisuje používané technologie a ukáže oblasti, ve kterých se internet věcí využívá. V praktické části se práce zabývá hlasovými asistenty a analyzuje názory uživatelů na využívání či svěření se těmto technologiím. Analyzuje, zda a nakolik je vhodné využít tyto technické pomůcky jako prodejní nástroj, a dále zkoumá kupní chování respondentů. Projektová část práce popisuje způsob marketingové komunikace při využití IoT technologie jako podpory reklamních nosičů při propojení s mobilními zařízeními. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45705
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53456
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet