SEO a návrh strategie pro e-shop fungující na světovém trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
SEO a návrh strategie pro e-shop fungující na světovém trhu |
Autor: |
Halačka, Michal
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je analýza a návrh SEO strategie pro e-shop s žonglérským vybavením vyráběným v České Republice pro americký trh. Cílem práce je návrh a částečná realizace řešení optimalizace na základě provedených analýz. Veškeré výzkumné práce byly realizovány pomocí profesionálního balíku SEO služeb s názvem SEO Power Suite. Teoretická část práce obsahovala rešerši odborné literatury se zaměřením na aktuální poznatky z oboru. Praktická část obsahuje veškeré analýzy, které jsou zapotřebí ke kompletnímu zhodnocení kvality SEO v rámci daného e-shopu. Projektová část se věnuje návrhu a realizaci změn vzešlých z praktické části práce v kombinaci s novými poznatky vzešlé z teoretické části práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45708
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53461
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet