Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Autor: Musil, Štěpán
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem diplomové práce je navrhnout využití internetového marketingu a segmentace pro efektivní komunikaci se stávajícími zákazníky. V teoretické části se budu zabývat důvodem zařazení internetového marketingu a segmentace do marketingové komunikace se stávají-cími zákazníky. Dále jednotlivými formami internetového marketingu a možnými způsoby segmentace zákazníků s využitím knižních a internetových zdrojů. V analytické části bude zjišťována odpověď na výzkumnou otázku, jakým způsobem využívají firmy internetový marketing a segmentaci pro udržení stávajících zákazníků. Pro výzkum bude použit dotaz-ník se sadou otázek a individuální rozhovory. Na základě popsaných možností a zjištěných informací bude v projektové části popsán vzorový příklad a navrhnuty způsoby vhodné efektivní komunikace zaměřené na stávající zákazníky s využitím segmentace a interneto-vého marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45723
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 53484


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
musil_2019_dp.pdf 3.913Mb PDF Zobrazit/otevřít None
musil_2019_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
musil_2019_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet