Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem |
Autor: |
Musil, Štěpán
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je navrhnout využití internetového marketingu a segmentace pro efektivní komunikaci se stávajícími zákazníky. V teoretické části se budu zabývat důvodem zařazení internetového marketingu a segmentace do marketingové komunikace se stávají-cími zákazníky. Dále jednotlivými formami internetového marketingu a možnými způsoby segmentace zákazníků s využitím knižních a internetových zdrojů. V analytické části bude zjišťována odpověď na výzkumnou otázku, jakým způsobem využívají firmy internetový marketing a segmentaci pro udržení stávajících zákazníků. Pro výzkum bude použit dotaz-ník se sadou otázek a individuální rozhovory. Na základě popsaných možností a zjištěných informací bude v projektové části popsán vzorový příklad a navrhnuty způsoby vhodné efektivní komunikace zaměřené na stávající zákazníky s využitím segmentace a interneto-vého marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45723
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
53484
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet