Marketingová a komunikační strategie pro nově vznikající cukrářskou výrobnu s kavárnou
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová a komunikační strategie pro nově vznikající cukrářskou výrobnu s kavárnou |
Autor: |
Nováčková, Soňa
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro vstup nové firmy na trh v oblasti gastronomie. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část definuje základní pojmy související s tvorbou marketingové strategie a marketingem služeb. Praktická část charakterizuje projekt, analyzuje trh a konkurenci a následně vyhodnocuje uskutečněné výzkumy. Projektová část využívá poznatků výzkumů z praktické části diplomové práce, které následně aplikuje k vytvoření komunikačního plánu, charakterizuje cílové skupiny, definuje návrhy marketingové strategie a finálně celý projekt vyhodnocuje a uvádí, zda je vhodný k realizaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45726
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53487
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet