Marketingová a komunikační strategie pro nově vznikající cukrářskou výrobnu s kavárnou

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie pro nově vznikající cukrářskou výrobnu s kavárnou

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová a komunikační strategie pro nově vznikající cukrářskou výrobnu s kavárnou
Autor: Nováčková, Soňa
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro vstup nové firmy na trh v oblasti gastronomie. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část definuje základní pojmy související s tvorbou marketingové strategie a marketingem služeb. Praktická část charakterizuje projekt, analyzuje trh a konkurenci a následně vyhodnocuje uskutečněné výzkumy. Projektová část využívá poznatků výzkumů z praktické části diplomové práce, které následně aplikuje k vytvoření komunikačního plánu, charakterizuje cílové skupiny, definuje návrhy marketingové strategie a finálně celý projekt vyhodnocuje a uvádí, zda je vhodný k realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45726
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53487


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nováčková_2019_dp.pdf 2.889Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nováčková_2019_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
nováčková_2019_vp.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet