Uvedení nové služby na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Uvedení nové služby na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uvedení nové služby na trh
Autor: Stehlíková, Magdalena
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje přípravě uvedení nové služby na trh, konkrétně v oblasti designového prodejního konceptu. Teoretická část pojednává o marketingovém mixu z pohledu služeb a marketingu služeb obecně, strategickém plánování a definicí pojmů design, designér a kreativní město. Praktická část představuje hlavní myšlenku diplomové práce a s pomocí kvalitativních i kvantitativních metod výzkumu, SWOT analýzy a charakteristiky trhu nastavuje směr události pro projektovou část. Na aplikaci získaných poznatků z výzkumné části do konkrétního návrhu designové prodejní události se soustředí projektová část diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45733
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53498


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
stehlíková_2019_dp.pdf 2.968Mb PDF Zobrazit/otevřít None
stehlíková_2019_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
stehlíková_2019_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet