Uvedení nové služby na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uvedení nové služby na trh |
Autor: |
Stehlíková, Magdalena
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje přípravě uvedení nové služby na trh, konkrétně v oblasti designového prodejního konceptu. Teoretická část pojednává o marketingovém mixu z pohledu služeb a marketingu služeb obecně, strategickém plánování a definicí pojmů design, designér a kreativní město. Praktická část představuje hlavní myšlenku diplomové práce a s pomocí kvalitativních i kvantitativních metod výzkumu, SWOT analýzy a charakteristiky trhu nastavuje směr události pro projektovou část. Na aplikaci získaných poznatků z výzkumné části do konkrétního návrhu designové prodejní události se soustředí projektová část diplomové práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45733
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53498
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet