Strategie uvedení nového produktu v rámci cestovního ruchu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie uvedení nového produktu v rámci cestovního ruchu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie uvedení nového produktu v rámci cestovního ruchu
Autor: Vašků, Kamila
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření strategie nového produktu v rámci cestovního ruchu na území Pavlovských vrchů a Břeclavska s ohledem na udržitelný rozvoj, co nejmenší dopad na životní prostředí a komfort stálých obyvatel. Dílčími cíli pak jsou analýza současného stavu cestovního ruchu a analýza možností a potenciálu cestovního ruchu na zájmovém území. Úvodní část obsahuje teoretický rámec cestovního ruchu vypracovaný na základě odborné literatury, týkající se cestovního ruchu, marketingu, marketingových ko-munikací. Praktická část charakterizuje socioekonomické a přírodní poměry zájmové oblasti a analyzuje současnou situaci v oblasti cestovního ruchu. Dále analyzuje možnosti a potenciál, který zájmové území v oblasti cestovního ruchu nabízí. Pomocí kvalitativního a kvanti-tativního šetření jsou zodpovězeny otázky, které faktory nejvíce ovlivňují návštěvnost území v různých ročních obdobích. V projektové části je na základě získaných a analyzova-ných dat navržen projekt pro zvýšení návštěvnosti a image Pavlovských vrchů a Břeclavska, zaměřený na vybranou cílovou skupinu návštěvníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45741
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53507


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vašků_2019_dp.pdf 5.892Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vašků_2019_op.doc 451Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vašků_2019_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet