Význam předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí |
Autor: |
Eliášová, Iveta
|
Vedoucí: |
Staňková, Iva
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá významem předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí. Je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnujeme předškolnímu vzdělávání, předškolnímu období dítěte a legislativnímu ukotvení. Ve druhé části teoretické části se věnujeme Romům, romským rodinám a Romům ve vzdělávání. V praktické části je kódování polostrukturovaných rozhovorů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45855
|
Datum:
|
2019-06-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
53700
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet