[NEOBHÁJENO] Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání
Show full item record
No preview available
| 
Title: 
 | 
[NEOBHÁJENO] Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání | 
| Author: | 
Vahalíková, Petra
 | 
| Advisor: | 
Pokrivčáková, Silvia
 | 
| 
Abstract:
 | 
Tato diplomová práce má výzkumný charakter a zabývá se využíváním grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání. Jejím cílem je zjištění zkušeností učitelů mateřských škol s využíváním komiksů a ilustrovaných pohádek v rámci počátečního osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku.   Teoretická část představuje úvod do problematiky raného osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku, roli využití literárních textů a také vlivu obrazových informací při práci s textem. V praktické části jsem na základě zjištění z kvantitativního a kvalitativního designu a získaných dat od respondentů zpracovala analýzu výsledků a doporučení pro pedagogy, kteří se osvojováním cizího jazyka u předškolních dětí zabývají. | 
| 
URI:
 | 
http://hdl.handle.net/10563/46040
 | 
| 
Date:
 | 
2020-10-07 | 
| 
Availability:
 | 
Bez omezení | 
| 
Department:
 | 
Ústav školní pedagogiky | 
| 
Discipline:
 | 
Pedagogika předškolního věku | 
| 
Grade for thesis and defense:
 | 
F
57361
 | 
        	     
                
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
 
 
Search DSpace
Browse
- 
All of DSpace
 
- 
This Collection
 
 
My Account