Analýza konkurenčního působení společnosti T-Mobile
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního působení společnosti T-Mobile |
Autor: |
Březíková, Jana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Mobilní telefon a s ním spojené služby mobilní komunikace jsou v dnešní době už napros-tou samozřejmostí. S vysokou mobilní penetrací na českém trhu mobilních komunikací souvisí nutnost správného zacílení a oslovení cílových skupin zákazníků ze strany mobil-ních operátorů. Tato práce se zabývá zejména strategiemi jednotlivých mobilních operáto-rů, rozdělením na hlavní cílové skupiny zákazníků a analýzou produktu určeného pro mladé lidi a studenty u všech tří operátorů v ČR z pohledu marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4604
|
Datum:
|
2007-04-18 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2009
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4927
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet