Komunikační strategie vznikající módní značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie vznikající módní značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie vznikající módní značky
Autor: Krystýnová, Darina
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na navržení komunikační strategie pro vznikající módní značku. Teoretická část poskytuje základ pro vytvoření tohoto návrhu definováním pojmů souvisejících s fashion marketingem a jeho nástroji. Současně se zabývá nákupním chováním, značkou v rámci fashion odvětví a marketingovým výzkumem. Praktická část se pak věnuje představení vybrané vznikající módní značky, smíšenému výzkumu a konkurenční analýze, která je doplněna o Porterovu analýzu. Cílem projektové části je zpracování komunikační strategie zaměřené zejména na zvýšení povědomí o značce vycházející ze získaných poznatků o zákaznících cílového segmentu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46489
Datum: 2021-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 58266


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krystýnová_2021_dp.pdf 2.225Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krystýnová_2021_op.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krystýnová_2021_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet