Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve firmě Auto Hlaváček
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve firmě Auto Hlaváček |
Autor: |
Polová, Lenka
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je vypracována pro společnost Auto Hlaváček a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zvýšit prodej vozidel pomocí nástrojů marketingové komunikace. Součástí práce je analýza stávajícího stavu využívané marketingové komunikace firmou. Na základě výsledků analýz jsem vypracovala projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet firmu v povědomí stávajících zákazníků a získání zákazníků nových. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4662
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6769
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet