Význam komunikace mezi školou a rodiči žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam komunikace mezi školou a rodiči žáka se speciálními vzdělávacími potřebami |
Autor: |
Kovalčíková, Petra
|
Vedoucí: |
Staňková, Iva
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce s názvem "Význam komunikace mezi školou a rodiči žáka se speciálními vzdělávacími potřebami" je napsána ve dvou částech. Teoretické a praktické. Teoretická část nás obeznamuje s terminologií, která se týká oblasti edukace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, jako jsou metody a formy této edukace. Dále objasňuje pojem podpůrná opatření. Představuje instituce a legislativní ukotvení této oblasti vzdělávání a spolupráci školy s dalšími institucemi. Popisuje význam komunikace jako takové a dále vymezuje pojem komunikace mezi rodiči a školou a pedagogickou komunikaci. Na závěr nás seznamuje se specifiky komunikace s těmito žáky, jak v běžné třídě, tak ve speciální třídě. Praktická část popisuje výzkum, který je kvalitativního charakteru. Pro data potřebná k tomuto výzkumu byl zvolen polostrukturovaný rozhovor. Tento rozhovor byl následně zpracován při zvolení interpretativní fenomenologické analýzy-IPA. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46630
|
Datum:
|
2021-01-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
58530
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet