Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance
Autor: Fojtů, Michaela
Vedoucí: Vydra, Radomír
Abstrakt: Cílem této práce je provedení strategické analýzy soukromé strabologické ordinace s důrazem na klíčové faktory úspěchu a zvýšení konkurenceschopnosti. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky, které se týkají marketingových služeb a daných specifik marketingu zdravotnictví. Na začátku praktické části je představení oční ordinace a jejich služeb. Dále je zaměřena na analýzu prostředí ordinace. Cílem praktické části byla aplikace zvolených analytických metod na zhodnocení situace vybraného zdravotnického zařízení. Analýza vnějšího pro-středí byla provedena pomocí metod SLEPT analýzy. Klíčové faktory úspěchu zdravotnic-kého zařízení byly analyzovány metodami 7S faktorů podle McKinsey.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46658
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 58588


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fojtů_2021_dp.pdf 2.375Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fojtů_2021_op.docx 25.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fojtů_2021_vp.pdf 776.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet