Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance |
Autor: |
Fojtů, Michaela
|
Vedoucí: |
Vydra, Radomír
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je provedení strategické analýzy soukromé strabologické ordinace s důrazem na klíčové faktory úspěchu a zvýšení konkurenceschopnosti. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky, které se týkají marketingových služeb a daných specifik marketingu zdravotnictví. Na začátku praktické části je představení oční ordinace a jejich služeb. Dále je zaměřena na analýzu prostředí ordinace. Cílem praktické části byla aplikace zvolených analytických metod na zhodnocení situace vybraného zdravotnického zařízení. Analýza vnějšího pro-středí byla provedena pomocí metod SLEPT analýzy. Klíčové faktory úspěchu zdravotnic-kého zařízení byly analyzovány metodami 7S faktorů podle McKinsey. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46658
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
58588
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet