Projekt zvýšení úrovně poskytovaných služeb pan-optik s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení úrovně poskytovaných služeb pan-optik s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu |
Autor: |
Januš, Dávid
|
Vedoucí: |
Vydra, Radomír
|
Abstrakt:
|
Práca je zameraná na zvýšenie úrovne ponúkaných služieb v organizácií pan-optik s.r.o., na základe 7P nástrojov marketingového mixu. Cieľom práce bolo vytvorenie projektu, ktorý bol vytvorený na základe analýz mikroprostredia, makroprostredia a rozšíreného marketingového mixu. Tento projekt bol podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46659
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
58592
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet