Návrh marketingového plánu pro multifunkční cvičební pomůcku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingového plánu pro multifunkční cvičební pomůcku |
Autor: |
Valeš, Jiří
|
Vedoucí: |
Vydra, Radomír
|
Abstrakt:
|
Předmětem této diplomové práce je návrh projektu marketingové strategie pro inovativní multifunkční cvičební pomůcku. Teoretická část je rešerší odborné literatury z oblasti marketingu a přináší tak důležité poznatky, které jsou obsaženy v této práci. V praktické části je teorie využita k analýze tržního prostředí, ve kterém se vyskytujeme. V poslední části je prezentován návrh marketingové strategie na základě získaných informací z provedených analýz SWOT, PESTLE, hodnotový canvas a produktový benchmarking. Na závěr je návrh podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46674
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
58622
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet