Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
Autor: |
Vargová, Nikola
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Hlavním cílem bylo zvýšení povědomí o vybrané společnosti u veřejnosti a potenciálních zákazníků a její propagace. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše, jež se zaměřovala zejména na oblast marketingové komunikace a také tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části bylo provedení analýzy současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Bylo zde využito kvalitativního a kvantitativního výzkumu ve smyslu interview, dotazníkového šetření a také vlastního pozorování. Výsledky, jež vyplynuly z těchto analýz sloužily jako podklad ke zpracování projektu, který vedl ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tento projekt zahrnoval několik návrhů a následně byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46692
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
58649
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet