Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti |
Autor: |
Častulíková, Michaela
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti, která se zabývá prodejem potravin a smíšeného zboží v maloobchodě. V rámci řešení bylo použito analýzy současného využití sociálních sítí společnosti a analýzy využití sociálních sítí konkurenčních společností. Z těchto dvou analýz byla zpracována SWOT analýza, která byla výchozím bodem pro projektovou část práce. V projektové části byly stanoveny vhodné sociální sítě, na jejichž správu by se měla společnost zaměřit, a také byla navržena komunikační strategie. Navržené řešení bylo podrobeno časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledky této práce umožňují společnosti využít co nejefektivnější zvolené sociální sítě ke své propagaci za co nejkratší časový úsek s co nejnižšími náklady. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46697
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
58656
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet