Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti
Autor: Častulíková, Michaela
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti, která se zabývá prodejem potravin a smíšeného zboží v maloobchodě. V rámci řešení bylo použito analýzy současného využití sociálních sítí společnosti a analýzy využití sociálních sítí konkurenčních společností. Z těchto dvou analýz byla zpracována SWOT analýza, která byla výchozím bodem pro projektovou část práce. V projektové části byly stanoveny vhodné sociální sítě, na jejichž správu by se měla společnost zaměřit, a také byla navržena komunikační strategie. Navržené řešení bylo podrobeno časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledky této práce umožňují společnosti využít co nejefektivnější zvolené sociální sítě ke své propagaci za co nejkratší časový úsek s co nejnižšími náklady.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46697
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 58656


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
častulíková_2021_dp.pdf 4.509Mb PDF Zobrazit/otevřít None
častulíková_2021_op.pdf 788.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
častulíková_2021_vp.docx 32.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet