Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě
Autor: Hájková, Zuzana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě, která se specializuje na výrobu kvalitních a designových čokolád a pralinek. Teoretické poznatky získané v první části práce a informace získané z provedených analýz firmy a její konkurence jsou následně využity při zpracování projektu, který zefektivňuje marketing na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46700
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 58659


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hájková_2021_dp.pdf 4.313Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hájková_2021_op.docx 24.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hájková_2021_vp.docx 32.63Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet