Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě |
Autor: |
Hájková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě, která se specializuje na výrobu kvalitních a designových čokolád a pralinek. Teoretické poznatky získané v první části práce a informace získané z provedených analýz firmy a její konkurence jsou následně využity při zpracování projektu, který zefektivňuje marketing na sociálních sítích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46700
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
58659
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet