Projekt vytvoření internetového obchodu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt vytvoření internetového obchodu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt vytvoření internetového obchodu
Autor: Kučmínová, Žaneta
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu internetového obchodu pro Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část diplomové práce se zabývá definováním on-line marketingu, procesem tvorby webu a popisem jednotlivých přístupů k analyzování webových stránek. V poslední části teorie jsou popsány povinné údaje a certifikace e-shopu a etického chování v on-line podnikání. V praktické části diplomové práce byla představena Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně a provedena analýza webových stránek be.utb.cz a jejich návštěvnosti. Následuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na analýzu současného stavu showroomu a ze zjištěných dat byla navrhnutá SWOT analýza. Navržené řešení obsahuje podrobný návrh na vypracování projektu návrhu internetového obchodu pro UTB. Součásti projektové části byla vytvořena nákladová analýza, časový harmonogram a analýza rizik. Na základě zjištěných skutečností je možné vytvořit nový univerzitní e-shop, který bude přínosem jak pro studenty, tak i pro univerzitu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46704
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 58664


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kučmínová_2021_dp.pdf 4.834Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kučmínová_2021_op.docx 24.29Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kučmínová_2021_vp.docx 24.57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet