Projekt vytvoření internetového obchodu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt vytvoření internetového obchodu |
Autor: |
Kučmínová, Žaneta
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu internetového obchodu pro Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část diplomové práce se zabývá definováním on-line marketingu, procesem tvorby webu a popisem jednotlivých přístupů k analyzování webových stránek. V poslední části teorie jsou popsány povinné údaje a certifikace e-shopu a etického chování v on-line podnikání. V praktické části diplomové práce byla představena Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně a provedena analýza webových stránek be.utb.cz a jejich návštěvnosti. Následuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na analýzu současného stavu showroomu a ze zjištěných dat byla navrhnutá SWOT analýza. Navržené řešení obsahuje podrobný návrh na vypracování projektu návrhu internetového obchodu pro UTB. Součásti projektové části byla vytvořena nákladová analýza, časový harmonogram a analýza rizik. Na základě zjištěných skutečností je možné vytvořit nový univerzitní e-shop, který bude přínosem jak pro studenty, tak i pro univerzitu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46704
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
58664
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet