Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě |
Autor: |
Mikulášková, Sabína
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť projekt využitia sociálnych sietí pre marketingové účely filantropického projektu spoločnosti AGRO TEAM, s. r. o., v podobe vlastnej značky kávy August Roy. Teoretická časť je zameraná na digitálny marketing, sociálne siete, marketing na sociálnych sieťach a možnosti propagácie na sociálnych sieťach. Praktická časť tejto práce sa zaoberá analýzou súčasného využívania sociálnych sietí spoločnosťou, vrátane jej charakteristiky a SWOT analýzy. V projektovej časti boli navrhnuté kroky, ktoré slúžia k zvýšeniu efektivity propagácie na sociálnych sieťach. Nakoniec som tento projekt podorobila časovej, nákladovej a rizikovej analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46707
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
58668
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet