Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited |
Autor: |
Nguyen, Thi Huyen My
|
Vedoucí: |
Kwarteng, Michael Adu
|
Abstrakt:
|
Tato studie určuje faktory ovlivňující spokojenost zákazníků ohledně kvality služeb společnosti Hossack Vietnam Company. Tato práce konkrétně hodnotí aktuální faktory a služby ovlivňující spokojenost zákazníků ve společnosti. Navíc byly brány v úvahu analytické problémy spojené se spokojenosti zákazníků vůči společnosti Hossack Company Vietnam. V práci byly představeny nové pilíře spokojenosti zákazníků, které by měly posílit pokrok společnosti. Pro splnění cílů této práce byly vytvořeny hypotézy, které by měly být otestovány prostřednictvím primárních dat získaných od respondentů (n-175) prostřednictvím dotazníků, založených na průzkumu. Dalším krokem byla důkladná analýza spokojenosti zákazníků společnosti Hossack Company pomocí statického nástroje SPSS. Data byla zanalyzována pomocí lineární regrese, nezávislého testu chi-square atd. Výsledky odhalily dopady následujících proměnných: (1) Spolehlivost, (2) Dochvilnost, (3) Cena, (4) Provozní výkon, (5) Kvalita informací o společnosti Hossack Company s ohledem na spokojenost zákazníků. Na závěr byl celý projekt podroben nákladům, analýzou rizik a času. Hodnota této práce spočívá v tom, že společnost Hossack Company může využít zjištění a výsledků získaných z této práce k přemístění své společnosti z krátkodobého na dlouhodobý. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46719
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
58691
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet