Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti |
Autor: |
Štoplová, Lydie
|
Vedoucí: |
Daňová, Radka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Svět plodů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zpracována na základě odborné literatury a jsou v ní popsány jednotlivé prvky marketingového mixu a SWOT analýza. V praktické části je představena společnost Svět plodů a jsou zde rozebrány jednotlivé prvky marketingového mixu. Dále je praktická část zaměřena na hodnocení konkurence společnosti a obsahuje vypracovanou SWOT analýzu. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena doporučení pro společnost Svět plodů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46757
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav financí a účetnictví |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
58764
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet