Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti

Show full item record

No preview available
Title: Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti
Author: Brostík, Marek
Advisor: Vykydalová, Nikola
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením povědomí o značce vybrané firmy na základě aktivit na sociální síti. Cílem bakalářské práce bylo vypracování teoretické rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vyhodnocení výsledků realizovaných analýz. V rámci této části bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také reálná doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti, se zaměřením na sociální sítě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46809
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 58858


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
brostík_2021_dp.pdf 4.275Mb PDF View/Open None
brostík_2021_op.docx 24.57Kb Unknown View/Open None
brostík_2021_vp.docx 24.83Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account