Analýza marketingové komunikace značky DATART na Slovensku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace značky DATART na Slovensku |
Autor: |
Bednářová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na analyzování marketingové komunikace značky DATART na Slovensku. Skládá se ze dvou hlavních částí. Část teoretická se zaměřuje na marketingovou komunikaci jako celek. Jsou zde představeny jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu a jednotlivé jejich nástroje. V této části jsou stanovené také analytické metody, které slouží jako východisko a podklad pro druhou část bakalářské práce. Cílem praktické části bylo využít teoretických znalostí a aplikovat je na značku DATART a pomocí analytických metod stanovit a zhodnotit její postavení na trhu. Výstupem praktické části jsou doporučení a návrh pro zlepšení marketingové komunikace značky DATART. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46841
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
58915
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet