Vizuální styl a propagace akce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vizuální styl a propagace akce |
Autor: |
Borokhova, Kseniia
|
Vedoucí: |
Ondroušek, Václav
|
Abstrakt:
|
Téma mé bakalářské práce je vizuální styl a propagace hudebního festivalu Metronome v Praze v roce 2022. Teoretická část zahrnuje historii vývoje rockových festivalů v 60. letech 20. století, příčinu jejich vzniku a jejich popularitu. Také zkoumám účinnost tradičních a digitálních médií, identifikuji silné a slabé stránky každého propagačního nástroje. Dále se seznamuji s moderním trhem hudebních festivalů, rozebírám vizuální řešení konkurentů festivalu nejen v Česku, ale i v Evropě. Klíčovou součástí mého projektu je promo video, který patří k motion designu a proto ve své teoretické části zkoumám současné trendy této oblasti. V praktické části práce předvádím svůj nápad a řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46937
|
Datum:
|
2020-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Digitální design |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Digitální design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
59106
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet