Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů
Autor: Roubalíková, Jana
Vedoucí: Světlík, Jaroslav
Abstrakt: Práce se zabývá vlivem kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů. Využívá přitom poznatků, které definoval izraelský vědec Shalom Schwartz. Základem diplomové práce je vlastní výzkum, jehož cílem je zjištění hodnotových orientací obyvatel České republiky. Z výsledků výzkumu lze určit vhodné reklamní apely, které s dalšími prvky (strategie sdělení, informační obsah, formát reklamy, realizace reklamy) tvoří reklamní kreativní strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4695
Datum: 2007-04-17
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 17.04.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4921


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
roubalíková_2007_dp.pdfZablokované 2.606Mb PDF
roubalíková_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
roubalíková_2007_op.doc 67Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet