Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů |
Autor: |
Roubalíková, Jana
|
Vedoucí: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá vlivem kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů. Využívá přitom poznatků, které definoval izraelský vědec Shalom Schwartz. Základem diplomové práce je vlastní výzkum, jehož cílem je zjištění hodnotových orientací obyvatel České republiky. Z výsledků výzkumu lze určit vhodné reklamní apely, které s dalšími prvky (strategie sdělení, informační obsah, formát reklamy, realizace reklamy) tvoří reklamní kreativní strategii. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4695
|
Datum:
|
2007-04-17 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 17.04.2014
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4921
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet