The Expansion of the Company Pošta bez hranic on the Hungarian Market
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Expansion of the Company Pošta bez hranic on the Hungarian Market |
Autor: |
Křepelková, Natálie
|
Vedoucí: |
Papadaki, Šárka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tématem vstupu české společnosti Pošta bez hranic na zahraniční trh. Na tuto problematiku je nahlíženo jak z hlediska teoretického, tak i praktického. Cílem této práce je analýza současného stavu exportního trhu orientovaného na oblast konkurence a konkrétního prostředí, na který bude společnost Pošta bez hranic vstupovat. Teoretická oblast vychází z provedení průzkumu literárních pramenů a zpracování teoretických poznatků v oblasti exportu společnosti na nové trhy se zaměřením na prostředí maďarského trhu. Pro stanovení strategie firmy a její prosperity bylo žádoucí využití SWOT analýzy ke zhodnocení veškerých faktorů firmy. K provedení analytické části byly použity metody analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, na základě kterých byl následně vytvořený časový a media plán. Účelem bylo navržení kreativ a jejich následné doporučení pro export na maďarský trh na základě výsledků analýzy a zhodnocení úspěšnosti projektu z hlediska jeho implementace do praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46964
|
Datum:
|
2020-11-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
59143
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet