Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG) |
Autor: |
Koblížková, Karolína
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá manipulačními technikami v marketingové komunikaci segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG). Pozornost je zaměřena na hledání hranice mezi persvazí a manipulací v marketingové komunikaci prostřednictvím analýz několika reklamních spotů a dalších forem marketingové komunikace. Analýzy jsou prováděny na základě vlastního úsudku, založeném na studiu odborné literatury. Závěry této analýzy jsou ověřovány výzkumem mezi respondenty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47015
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
59213
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet