Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.
Autor: Krahulec, Jakub
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je rozbor nových forem marketingové komunikace, které využívá společnost Xella CZ, s.r.o. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část se zabývá teorií marketingových komunikací, ve které je provedena celková rešerše pojmů týkajících se marketingu, komunikace a jejích nových forem. Druhá, praktická část práce, se zabývá využíváním nových forem komunikace společností Xella CZ, s.r.o. v rámci jejího komunikačního mixu. Ta je vytvořena na základě kvantitativního výzkumu, který je základní výzkumnou metodou. Cílem praktické části je zodpovědět výzkumné otázky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47018
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59216


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krahulec_2021_dp.pdf 1.596Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krahulec_2021_op.pdf 160.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
krahulec_2021_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet