Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
Autor: Andres, Josef
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na psychologický vliv emoji na nákupní rozhodovací proces běžného uživatele sociálních sítí. Porovnává efektivitu tradičního textu oproti emočně za-barvenému textu obohaceného o emoji, na jejichž význam a roli v marketingové komunikaci se zvláště zaměřuje. Cílem práce je výzkumnou metodou polostrukturovaných rozhovorů zjistit význam emoji v reklamní textu a popsat jejich vliv na emoce příjemce. Na základě těchto informací budou reklamní inzeráty podrobeny reálnému prostředí sociální sítě, kde bude jejich výkonnost a efektivita testována v rámci facebookové reklamní kampaně. Výstupy této práce jsou návrhy a doporučení pro inzerenty na sociálních sítích a pro inze-renty v digitálním prostředí obecně. Díky informací nabytým v této bakalářské práci budou schopni zefektivnit či zatraktivnit svou marketingovou komunikaci a získat tak větší množ-ství zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47030
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59233


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
andres_2021_dp.pdf 1.704Mb PDF Zobrazit/otevřít None
andres_2021_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
andres_2021_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet