Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích |
Autor: |
Andres, Josef
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na psychologický vliv emoji na nákupní rozhodovací proces běžného uživatele sociálních sítí. Porovnává efektivitu tradičního textu oproti emočně za-barvenému textu obohaceného o emoji, na jejichž význam a roli v marketingové komunikaci se zvláště zaměřuje. Cílem práce je výzkumnou metodou polostrukturovaných rozhovorů zjistit význam emoji v reklamní textu a popsat jejich vliv na emoce příjemce. Na základě těchto informací budou reklamní inzeráty podrobeny reálnému prostředí sociální sítě, kde bude jejich výkonnost a efektivita testována v rámci facebookové reklamní kampaně. Výstupy této práce jsou návrhy a doporučení pro inzerenty na sociálních sítích a pro inze-renty v digitálním prostředí obecně. Díky informací nabytým v této bakalářské práci budou schopni zefektivnit či zatraktivnit svou marketingovou komunikaci a získat tak větší množ-ství zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47030
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59233
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet