Marketingová komunikace festivalu Busfest
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace festivalu Busfest |
Autor: |
Bačák, Ondřej
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací multižánrového hudebního festivalu Busfest. Teoretická část je věnována popisům a rozdělení festivalů, marketingovému mixu a tématy s ním i samotným festivalem spojené. Praktická část se zabývá aplikací zjištěných informací konkrétně na hudební festival Busfest. Tato část je podložena dotazníkovým šetřením, které mělo za cíl zjistit, jak fanoušci vnímají komunikaci festivalu a jaké jsou jejich podmínky k tomu, aby jej navštívili. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47031
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
59234
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet