Marketingová komunikace českých pivovarů v době koronakrize

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace českých pivovarů v době koronakrize

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace českých pivovarů v době koronakrize
Autor: Brothánek, Tomáš
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci českých pivovarů. Konkrétně se zaměřuje na komunikaci největších českých pivovarů v době pandemie COVID-19. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu, pivovarnictví a pandemie COVID-19. Praktická část je zaměřena na marketingovou komunikaci pivovarů v době koronakrize, analýzu vybraných reklamních spotů a na výzkumné šetření formou polostrukturovaných rozhovorů. V závěru práce se nacházejí doporučení pro zlepšení komunikačních aktivit pivovarů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47034
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59237


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brothánek_2021_dp.zip 115.1Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
brothánek_2021_op.pdf 386.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
brothánek_2021_vp.pdf 164.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet