Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o. |
Autor: |
Křižáková, Anna
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá komunikačními nástroji především na business to business trhu potravinářské firmy s cílem zlepšení služeb a komunikace směrem ke svým zákazníkům. Zkoumá využití těchto nástrojů přímo v jedné z firem, a to ve společnosti Pekařství Křižák s.r.o. Kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů se dotazuje přímo odběratelů tohoto pekařství na spokojenost s komunikací a produkty firmy. K práci je doplněn i postupný vývoj prodeje bunsek od jejich začátku výroby. Na základě zjištění jsou navrženy další kroky pro zlepšení komunikace a služeb tohoto produktu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47057
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59264
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet