Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.
Autor: Křižáková, Anna
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Práce se zabývá komunikačními nástroji především na business to business trhu potravinářské firmy s cílem zlepšení služeb a komunikace směrem ke svým zákazníkům. Zkoumá využití těchto nástrojů přímo v jedné z firem, a to ve společnosti Pekařství Křižák s.r.o. Kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů se dotazuje přímo odběratelů tohoto pekařství na spokojenost s komunikací a produkty firmy. K práci je doplněn i postupný vývoj prodeje bunsek od jejich začátku výroby. Na základě zjištění jsou navrženy další kroky pro zlepšení komunikace a služeb tohoto produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47057
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59264


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
křižáková_2021_dp.pdf 1.624Mb PDF Zobrazit/otevřít None
křižáková_2021_op.docx 122.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
křižáková_2021_vp.pdf 142.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet