Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.
Author: Křižáková, Anna
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Práce se zabývá komunikačními nástroji především na business to business trhu potravinářské firmy s cílem zlepšení služeb a komunikace směrem ke svým zákazníkům. Zkoumá využití těchto nástrojů přímo v jedné z firem, a to ve společnosti Pekařství Křižák s.r.o. Kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů se dotazuje přímo odběratelů tohoto pekařství na spokojenost s komunikací a produkty firmy. K práci je doplněn i postupný vývoj prodeje bunsek od jejich začátku výroby. Na základě zjištění jsou navrženy další kroky pro zlepšení komunikace a služeb tohoto produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47057
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59264


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
křižáková_2021_dp.pdf 1.624Mb PDF View/Open None
křižáková_2021_op.docx 122.2Kb Unknown View/Open None
křižáková_2021_vp.pdf 142.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account