Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o. |
Author: |
Křižáková, Anna
|
Advisor: |
Káčerková, Eliška
|
Abstract:
|
Práce se zabývá komunikačními nástroji především na business to business trhu potravinářské firmy s cílem zlepšení služeb a komunikace směrem ke svým zákazníkům. Zkoumá využití těchto nástrojů přímo v jedné z firem, a to ve společnosti Pekařství Křižák s.r.o. Kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů se dotazuje přímo odběratelů tohoto pekařství na spokojenost s komunikací a produkty firmy. K práci je doplněn i postupný vývoj prodeje bunsek od jejich začátku výroby. Na základě zjištění jsou navrženy další kroky pro zlepšení komunikace a služeb tohoto produktu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47057
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
59264
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account