Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace
Autor: Mariánková, Michaela
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o konceptu a tvorbě kampaní prostřednictvím digitálních médií, jako jsou sociální sítě či reklamní systémy Google Ads a Sklik a jejich dopadu na dříve neoslovenou cílovou skupinu. Práce se pokouší charakterizovat zmíněné kanály a poukázat na jejich praktické využití včetně dopadů zvolené komunikace na zmíněnou cílovou skupinu. Tohoto bude docíleno pomocí zpracovaných systémových dat a focus group, která odhalí klíčové skutečnosti vyplývající z této komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47064
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59272


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mariánková_2021_dp.pdf 2.067Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mariánková_2021_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mariánková_2021_vp.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet