Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace |
Autor: |
Mariánková, Michaela
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o konceptu a tvorbě kampaní prostřednictvím digitálních médií, jako jsou sociální sítě či reklamní systémy Google Ads a Sklik a jejich dopadu na dříve neoslovenou cílovou skupinu. Práce se pokouší charakterizovat zmíněné kanály a poukázat na jejich praktické využití včetně dopadů zvolené komunikace na zmíněnou cílovou skupinu. Tohoto bude docíleno pomocí zpracovaných systémových dat a focus group, která odhalí klíčové skutečnosti vyplývající z této komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47064
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59272
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet