Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace
Author: Mariánková, Michaela
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Bakalářská práce pojednává o konceptu a tvorbě kampaní prostřednictvím digitálních médií, jako jsou sociální sítě či reklamní systémy Google Ads a Sklik a jejich dopadu na dříve neoslovenou cílovou skupinu. Práce se pokouší charakterizovat zmíněné kanály a poukázat na jejich praktické využití včetně dopadů zvolené komunikace na zmíněnou cílovou skupinu. Tohoto bude docíleno pomocí zpracovaných systémových dat a focus group, která odhalí klíčové skutečnosti vyplývající z této komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47064
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59272


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mariánková_2021_dp.pdf 2.067Mb PDF View/Open None
mariánková_2021_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
mariánková_2021_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account