Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace |
Author: |
Mariánková, Michaela
|
Advisor: |
Stránský, Michal
|
Abstract:
|
Bakalářská práce pojednává o konceptu a tvorbě kampaní prostřednictvím digitálních médií, jako jsou sociální sítě či reklamní systémy Google Ads a Sklik a jejich dopadu na dříve neoslovenou cílovou skupinu. Práce se pokouší charakterizovat zmíněné kanály a poukázat na jejich praktické využití včetně dopadů zvolené komunikace na zmíněnou cílovou skupinu. Tohoto bude docíleno pomocí zpracovaných systémových dat a focus group, která odhalí klíčové skutečnosti vyplývající z této komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47064
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
59272
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account