Analýza marketingové komunikace Rudolf Jelínek na sociálních sítích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace Rudolf Jelínek na sociálních sítích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace Rudolf Jelínek na sociálních sítích
Autor: Ondrášová, Sára
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o provedení analýzy účtů na sociálních sítích společnosti Rudolf Jelínek. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na obecné pojmy z marketingového prostředí jako je marketingový mix, 4P, komunikační mix, online marketing až po metody marketingových výzkumů. Praktická část se opírá o teoretickou základnu a je v ní provedena srovnávací analýza, kde jsou porovnávány tři účty společnosti Rudolf Jelínek na Facebooku a Instagramu, a následně i vyhodnocení dotazníkového šetření. Závěrem jsou uvedena doporučení pro docílení efektivnějšího způsobu komunikace Muzea slivovice na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47067
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 59275


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ondrášová_2021_dp.pdf 3.832Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ondrášová_2021_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ondrášová_2021_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet