Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru
Autor: Osouch, Libor
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá využitím digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu, který působí na B2B trhu. Pro účely práce byla zvolena nová firma prodávající ekologické obaly do gastronomických podniků s názvem Pack & Care. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti marketingu v B2B sektoru, digitální komunikace, e-commerce a stanovením metodiky práce. V rámci praktické části poté budou zpracovány výzkumy a analýzy, na základě kterých budou zodpovězeny vý-zkumné otázky, naplněny cíle práce a vytvořena doporučení pro společnost Pack & Care.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47068
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59276


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
osouch_2021_dp.pdf 4.094Mb PDF Zobrazit/otevřít None
osouch_2021_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
osouch_2021_vp.doc 133Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet