Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru |
Autor: |
Osouch, Libor
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá využitím digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu, který působí na B2B trhu. Pro účely práce byla zvolena nová firma prodávající ekologické obaly do gastronomických podniků s názvem Pack & Care. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti marketingu v B2B sektoru, digitální komunikace, e-commerce a stanovením metodiky práce. V rámci praktické části poté budou zpracovány výzkumy a analýzy, na základě kterých budou zodpovězeny vý-zkumné otázky, naplněny cíle práce a vytvořena doporučení pro společnost Pack & Care. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47068
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59276
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet