Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ |
Autor: |
Pham, Patrik
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, dále na vlivy působící na spotřebitele, přes event marketing, až po význam bran-du a brandbuildingu. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně značky Red Bull. Analýza je pro-váděna na základech stanovených v teoretické části a je podpořena marketingovým vý-zkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření. Na konci práce je poukázáno, o kterých eventech společnosti má jejich cílová skupina největší povědomí a také na to, zdali event marketingové aktivity společnosti mají pozitivní vliv na komplexní vnímání značky Red Bull, jako takové. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47070
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
59278
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet