Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
Autor: Pham, Patrik
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, dále na vlivy působící na spotřebitele, přes event marketing, až po význam bran-du a brandbuildingu. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně značky Red Bull. Analýza je pro-váděna na základech stanovených v teoretické části a je podpořena marketingovým vý-zkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření. Na konci práce je poukázáno, o kterých eventech společnosti má jejich cílová skupina největší povědomí a také na to, zdali event marketingové aktivity společnosti mají pozitivní vliv na komplexní vnímání značky Red Bull, jako takové.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47070
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 59278


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pham_2021_dp.zip 39.62Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
pham_2021_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pham_2021_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet