Marketingová komunikace firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace firmy |
Autor: |
Tomková, Sára
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Zaměřením této bakalářské práce je marketingová komunikace malého rodinného řeznictví. Práce analyzuje komunikaci jak z interního pohledu podniku, tak z pohledu zákazníků. Díky tomu dochází ke střetu představ a cíli firmy s reálnými dopady na veřejnost. Výzkum je prováděn pomocí hloubkových rozhovorů a výpovědi jsou podpořeny dotazníkovým šetřením. Praktická část nakonec zpracovává následné doporučení pro zkvalitnění jejich marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47083
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
59291
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet