Marketingová komunikace firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace firmy
Autor: Tomková, Sára
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Zaměřením této bakalářské práce je marketingová komunikace malého rodinného řeznictví. Práce analyzuje komunikaci jak z interního pohledu podniku, tak z pohledu zákazníků. Díky tomu dochází ke střetu představ a cíli firmy s reálnými dopady na veřejnost. Výzkum je prováděn pomocí hloubkových rozhovorů a výpovědi jsou podpořeny dotazníkovým šetřením. Praktická část nakonec zpracovává následné doporučení pro zkvalitnění jejich marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47083
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59291


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomková_2021_dp.zip 30.16Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
tomková_2021_op.pdf 485.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
tomková_2021_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet