Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
Autor: Klimková, Aneta
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá Influencer marketingem a placenou spoluprací na sociální síti Instagram. Cílem práce bylo zjistit, jak čeští influenceři působící na Instagramu přistupují k povinnostem plynoucím z placené spolupráce na Instagramu a jak ke spolupracím přistupují firmy, které s influencery spolupracují. Dalším cílem bylo zjistit, jak vnímají placenou spolupráci influencerů a její označování uživatelé Instagramu. Teoretická východiska práce a výsledky výzkumu vedly k navržení doporučení pro influencery a firmy, které s influencery spolupracují. Dalším výstupem je návrh osvětového semináře pro influencery.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47104
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59314


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
klimková_2021_dp.pdf 2.409Mb PDF Zobrazit/otevřít None
klimková_2021_op.pdf 390.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
klimková_2021_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet