Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení
Autor: Machalka, Jan
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje tématu ovlivňování a manipulace ve vztahu k nákupnímu chování. Využívá přitom teoretického rámce šesti principů ovlivňování představených Robertem Cialdinim. V teoretické části je přestavena problematika ovlivňování a změny postojů z pohledu různých oborů a autorů. Praktická část představuje hlavní myšlenku práce a pomocí kvantitativního výzkumu nastavuje směr posední části. Projektová část se opírá o poznatky z teoretické části a výsledku výzkumu. Výstupem je ucelený koncept vzdělávací konference, která má ve Zlíně představit problematiku manipulace a ovlivňování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47118
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59333


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
machalka_2021_dp.pdf 4.092Mb PDF Zobrazit/otevřít None
machalka_2021_op.doc 157Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
machalka_2021_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet