Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv marketingového vzdělání na vnímání kognitivních zkreslení |
Author: |
Machalka, Jan
|
Advisor: |
Stránský, Michal
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje tématu ovlivňování a manipulace ve vztahu k nákupnímu chování. Využívá přitom teoretického rámce šesti principů ovlivňování představených Robertem Cialdinim. V teoretické části je přestavena problematika ovlivňování a změny postojů z pohledu různých oborů a autorů. Praktická část představuje hlavní myšlenku práce a pomocí kvantitativního výzkumu nastavuje směr posední části. Projektová část se opírá o poznatky z teoretické části a výsledku výzkumu. Výstupem je ucelený koncept vzdělávací konference, která má ve Zlíně představit problematiku manipulace a ovlivňování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47118
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
59333
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account