Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy |
Autor: |
Ong, Thi Gia Khanh
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Díky pandemii COVID-19 je digitální marketingu důležitější než kdy dříve. Digitální marketing umožňuje začínajícím a malým podnikům oslovit své zákazníky s velmi nízkým rozpočtem nebo dokonce bez utrácení peněz. Předložená práce je projektově zaměřená a jejím cílem je vytvořit plán digitálního marketingu pro společnost HORAMI Academy, což je e-learningový startup v Německu. Práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část vysvětluje pojmy a metody digitálního marketingu, představuje aspekty procesu marketingového plánování. Analytická část představuje společnost, současný stav digitálního marketingu, situační analýzu a odpovídá na výzkumné otázky. A závěrečná, projektová, část prezentuje plán digitálního marketingu vytvořený pomocí plánovacího modelu SOSTAC? P. R. Smitha, který tvoří teoretický základ a je přizpůsoben potřebám a preferencím dané společnosti. Plán obsahuje jasný návod, jak implementovat akce směřující k dosažení cílů v oblasti digitálního marketingu. Rizika a limity plánu jsou rovněž součástí poslední části práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47122
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketing Communications |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
59338
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet