Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy |
Autor: |
Toř, Vítězslav
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikační strategií poskytovatele služeb v oblasti lyžařských a snowboardových škol. Teoretická část práce se věnuje marketingovému mixu, marketingové komunikaci se zaměřením na poskytovatele služeb, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. Na konci této části práce je popsána také metodika práce, cíle marketingového výzkumu a jsou formulovány výzkumné otázky. Praktická část práce se věnuje charakteristice lyžařské a snowboardové školy 180° snb & ski school, dále je provedena analýza komunikace značky a jejího současného stavu, analýza konkurence, SWOT analýza a marketingový výzkum, včetně zodpovězení výzkumných otázek. V rámci projektové části této diplomové práce je vytvořena komunikační strategie pro značku 180° snb & ski school, včetně timingu, rozpočtu, personální a finanční náročnosti a limitů provedení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47130
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
59348
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet