Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy
Autor: Toř, Vítězslav
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikační strategií poskytovatele služeb v oblasti lyžařských a snowboardových škol. Teoretická část práce se věnuje marketingovému mixu, marketingové komunikaci se zaměřením na poskytovatele služeb, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. Na konci této části práce je popsána také metodika práce, cíle marketingového výzkumu a jsou formulovány výzkumné otázky. Praktická část práce se věnuje charakteristice lyžařské a snowboardové školy 180° snb & ski school, dále je provedena analýza komunikace značky a jejího současného stavu, analýza konkurence, SWOT analýza a marketingový výzkum, včetně zodpovězení výzkumných otázek. V rámci projektové části této diplomové práce je vytvořena komunikační strategie pro značku 180° snb & ski school, včetně timingu, rozpočtu, personální a finanční náročnosti a limitů provedení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47130
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 59348


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
toř_2021_dp.pdf 18.29Mb PDF Zobrazit/otevřít None
toř_2021_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
toř_2021_vp.doc 161Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet